Logowaniepodłoga
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
zakmnij
RSS RSS YouTube facebook

W jaki sposób marki wpływają na wizerunek Świąt?

0 DODAJ
KOMENTARZ


Ocena:Ocena: 5 gwiazdki (polecamy)Ocena: 5 gwiazdki (polecamy)Ocena: 5 gwiazdki (polecamy)Ocena: 5 gwiazdki (polecamy)Ocena: 5 gwiazdki (polecamy)
Data dodania: 2016-12-13
Odsłony: 614
Autor: Redakcja

Na lekcji historii uczyliśmy się o hieroglifach, a czy nasze praprawnuki będą uczyły się o emotikonach? Dla nas Święty Mikołaj to starszy mężczyzna w czerwonym stroju z brzuszkiem i brodą, a co będą kojarzyły nasze praprawnuki ze zwyczajnymi Świętami? Mikołaja Hipstera i interaktywne gry Google? Przyjrzyjmy się aktualnym kampaniom i akcjom świątecznym takich gigantów, jak Google, Instagram, Tinder i inni.

Dzieci od początków XIX wieku fascynują się podróżami Świętego Mikołaja, saniami i reniferami. Google sprytnie wykorzystał ten fakt i stworzył interaktywną „Wioskę Świętego Mikołaja”, w której z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu czy telefonu, będziemy śledzić jego wędrówkę. Każdego dnia aż do Wigilii elfy będą odkrywać kolejne atrakcje na trasie Świętego Mikołaja. W świątecznej wiosce można m.in. zrobić kreatywne selfie Mikołajowi, wziąć udział w lekcji tańca z elfami czy lekcji międzynarodowych tradycji świątecznych, a nawet znaleźć się na lotnisku i przebrać w nowoczesny strój Mikołaja! Pierwszorzędna zabawa dla dzieci i dorosłych.

Media społecznościowe również zaczyna przepełniać świąteczna atmosfera. #modernsanta (pol. współczesny mikołaj) użyło już blisko 500 osób na Instagramie i zaczyna pojawiać się coraz częściej na Twitterze, czy Facebooku. Aplikacja randkowa Tinder także zmienia nasze podejście do zbliżających się Świąt - pojawiają się kartki z zabawnymi tekstami nawiązującymi do niej: “Cieszę się,  że przesunąłem w prawo” (ang. I’m glad I swiped right) lub “Mikołaj, wiek nieznany, oddalony o 9295 km”. 

Platforma ShopAlike prezentuje wizerunek współczesnego Świętego Mikołaja, zaczynając od niezwykle istotnego pytania „Jaki byłby Święty Mikołaj, gdyby zaprojektowały go popularne marki?” Kreatywni graficy zaprojektowali Mikołaja według marek Tinder, Snapchat, Spotify, Instagram, Google, Facebook,  Buzzfeed i swojej własnej. - „Zobacz go, ho, ho!” mówi przycisk nawołujący do akcji, czyli obejrzenia galerii ciekawych zdjęć modnego Mikołaja.

Do Wigilii pozostało 15 dni i może się jeszcze wiele wydarzyć w sieci. Możliwe, że Whatsapp, Skype lub Snapchat wprowadzą świąteczne emotikony, którymi będziemy dzielić się w mediach społecznościowych z uśmiechem na twarzy.

I jak sobie teraz wyobrażacie lekcję historii za 1000 lat?

Źródło: http://www.shopalike.pl/markowy-mikolaj


Przeczytaj inne arty

brak filmy ENEMEF: NOC NOLANA Z PREMIERĄ DUNKIERKI ENEMEF: Noc Nolana to wyjątkowa szansa, aby obejrzeć na wielkim ekranie rewelacyjne filmy wybitnego twórcy...
brak książki Między prawami. Polowanie na Wilka – pobierz za darmo! Jeśli uważacie, że self-publisherzy nie piszą dobrych książek, chcielibyśmy przedstawić Wam coś, co pomoże Wam...
brak książki "Miasto schodów" już w sprzedaży! Pamiętacie naszą zapowiedź najnowszej książki od Papierowego Księżyca – "Miasta schodów"? Ta fantastyczna powieść jest...

Komentarze_ 0


Dodaj komentarz