Vortal    Czat    Zarejestruj    Zaloguj    Szukajka

Strona główna forum » Zobacz wątek - Studiować czy pracować

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Mężczyzna
 Post Napisane: 3 paź 2014, o 19:34 
-#
-#

Od 1 października jestem studentem kierunku mechanika i budowa maszyn. Wcześniej ukończyłem technikum mechaniczne i uzyskałem tytuł technika. Kiedy zaczynałem technikum nie chciałem iść na studia tylko do pracy ale jednak podjąłem inną decyzję. Teraz gdy zacząłem studia czuje że to nie była dobra decyzja. Dostałem ofertę pracy w swoim zawodzie. Według mnie praca w zawodzie bardziej mi się przyda biorąc pod uwagę swoje plany na przyszłość. Teraz chciałbym się Was poradzić kontynuować studia ( nie mam na to ochoty wiedząc że mógłbym zdobywać doświadczenie w pracy) czy iść do pracy?

Mężczyzna
 Post Napisane: 3 paź 2014, o 21:31 
-#Moderator
-#Moderator

Z tymi studiami mógłbyś znaleźć lepiej płatną pracę, tyle że za ileś tam lat. Poza tym jeśli np. przedmioty matematyczne Cię w ogóle nie pociągają, to i mechaniki i wytrzymałości różniaste będą Ci się źle kojarzyć, bo one (tyle w sumie o nich wiem) stoją równaniami różniczkowymi.
Skoro studia Cię w ogóle nie pociągają, to raczej je rzuć, a jeśli studia Cię w jakimś stopniu interesują, ale praca bardziej, to możesz spróbować przenieść się na zaoczne (tylko nie wiem, czy to możliwe w trakcie semestru, raczej wątpię).