Vortal    Czat    Zarejestruj    Zaloguj    Szukajka



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1636 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
Mężczyzna
 Post Napisane: 12 sie 2009, o 23:27 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2009, o 15:42
Posty: 32
Na forum zauważyłem tematy w którym userzy pytają się innych co sądzą o danym ubraniu przed jego zakupem. Postanowiłem w ten oto sposób stworzyć jeden wspólny temat.

A więc na początek. Ostatnio zacząłem przeglądać różne oferty na Allegro. Wybrałem kilka najbardziej mnie interesujących. Czy warto według Was je kupić ?

1# T-Shirt - DOLCE & GABBANA (Używany)
http://allegro.pl/item711971892.html

2# Koszulka Fruit of The Loom (model nr. 16)
http://allegro.pl/item703141161.html

3# Koszulka H&M
http://allegro.pl/item710898845_h_m_m_o ... olowa.html

[Dodano]

Kolejne aukcje:

4# Koszulka Rebel
http://allegro.pl/item707715376_psx_nie ... ize_m.html

5# Koszulka Nike - Just do it (tutaj będę prosił o dodatkowe fotki, bowiem po zdjęciach tak naprawdę nie wiadomo jaki kolor bluzka ma naprawdę)
http://allegro.pl/item708587652_nike_kl ... iar_m.html

6# Koszulka Nike
http://allegro.pl/item712997426_hc_supe ... ike_m.html


Przyklejam ;) // mloda14-14


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 10:54 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2009, o 16:36
Posty: 35
Lokalizacja: Od P do ń
Mi się podoba pozycja 2
A reszta są do dupy, bez obrazy, napisałem w innym temacie że każdy ma swój styl.

_________________
West Side


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 12:14 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2009, o 18:09
Posty: 107
Lokalizacja: Podkarpacie
3 jest nawet fajna :wink:

_________________
Plan jest prosty - każdego dnia krok naprzód.

http://puzz.info.pl/?p=ZMr5AZ9DjzbJ


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 12:24 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2008, o 15:47
Posty: 443
Lokalizacja: Moje małe piekło-niebo
3 jest najlepsza

_________________
"Nie puszczę Cię ,nigdzie sama stąd nie pójdziesz .
Zostaniesz tu.
Ja będę czekał ,aż uśniesz"


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 12:34 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2009, o 19:21
Posty: 121
D&G na pewno podróbka, odrzuć na starcie.

Mi jak już to ewentualnie ostatnia.


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 21:37 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2009, o 15:25
Posty: 219
Lokalizacja: tam gdzie tygryski grzeszą nocą!;*
Również jestem za pozycją nr.3 reszta ubrań jest, że tak to ujmę taka byle jaka. Bez obrazy ale podobne są u mnie na osiedlu w "tania odzież" czyli lumpeksie. Odradzam. No ale to kwestia gustu :wink:

_________________
...Ludzie mi tego zazdroszczą
Że jestem tylko sobą
I chociaż sami są z kamienia
Udają że są kimś innym...


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 13 sie 2009, o 21:58 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, o 16:25
Posty: 593
Mi się podoba ta 1 i 3. Jeszcze 4 ewentualnie ujdzie ;)

Cytuj:
Bez obrazy ale podobne są u mnie na osiedlu w "tania odzież" czyli lumpeksie.


Możliwe, ale moim zdaniem używana odzież z Allegro w większości jest o wiele lepsza niż ta z "lumpeksów" Sam kiedyś wylicytowałem za kilka zł używane spodnie dresowe z adidasa oraz koszulkę umbro i po praniu wyglądały jak nowe. A jestem pewny że takich w sklepie z tanią odzieżą bym nie spotkał ;p

_________________
Nauczeni nie bać się,
Tylko coś nie pozwala usnąć.
Zawsze iść - rozkaz, który mam we krwi,
Małą wojnę w sobie mieć.


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:02 
promyk
promyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sie 2005, o 21:06
Posty: 3540
Lokalizacja: óć
co sądzicie o?
[img=http://img198.imageshack.us/img198/2829/zdjcie0057kopia.jpg]

i tak je kupie i tak prędzej czy później tylko jestem ciekawa waszej opinii bo narazie z 4 osób trzy były 'zniesmaczone' a jednej sie podobało ;p


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:03 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2007, o 09:55
Posty: 9647
_Ray_, nienawidzę spodni w tym stylu. Dziewczyny w nich wyglądają jak stonogi

_________________
To, że jestem mną i nikim innym, jest jednym z moich największych walorów.
— Haruki Murakami, 'O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu'


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:05 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2009, o 18:09
Posty: 107
Lokalizacja: Podkarpacie
Wg mnie idiotyczne ::F:

_________________
Plan jest prosty - każdego dnia krok naprzód.

http://puzz.info.pl/?p=ZMr5AZ9DjzbJ


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:12 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 19:42
Posty: 1189
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam zamiar kupic to: http://www.sklep.house.pl/pl/open/catal ... reateddate
+ jakis t-shirt pod spód, i do tego założę czarne niegdyś dziś wytarte rurki.

_________________
Sky's the Limit.


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:42 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2007, o 20:01
Posty: 12988
Ray - Ty tak na serio? O rany :P Jestem na nie.

Damianek - koszula fajna, na + ;)

[Dodano]

Ray - Ty tak na serio? O rany :P Jestem na nie.

Damianek - koszula fajna, na + ;)

_________________
All of the birds are laughing
Come on let’s all join in.


Góra 
 Zobacz profil  
 
Mężczyzna
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 18:51 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, o 21:28
Posty: 9064
Lokalizacja: Wrocław
ann_a, wstawię to chyba na demotywatory-również jestem zdecydowanie na "nie"...

_________________
Chciał(a)byś coś ugotować, ale w kuchni czujesz się nogą? ;) Założyłem dla Ciebie bloga:
http://proste-przepisy.pl/


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 19:25 
-#Administrator
-#Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2006, o 17:49
Posty: 13023
_Ray_, ja także jestem na nie.

_________________
Obrazek


Góra 
 Zobacz profil  
 
Kobieta
 Post Napisane: 18 sie 2009, o 19:32 
-#
-#
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2005, o 12:56
Posty: 1485
Lokalizacja: norge
Ray, jeansowym spodniom z "miejscem na kupę" mówimy zdecydowane nie :P
taki fason prezentuje się zdecydowanie lepiej, kiedy wykonany jest z bardziej "zwiewnego" materiału - przynajmniej ja tak uważam.

[Dodano]

NieBoskiDamianek, zapomniałabym. koszula na + :)

_________________
go veggie!


Góra 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1636 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Następna strona

Strona główna forum » Działy o szerokiej tematyce » Subkultury i style


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL