Vortal    Czat    Zarejestruj    Zaloguj    Szukajka

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Kobieta
 Post Napisane: 18 sty 2013, o 14:08 
-#
-#

Hey mam problem chyba najbardziej z nieśmiałością. Od pół roku studiuję zaocznie i sama widzę jak dziwnie się zachowuje. W grupie każdy z kimś się za kumplował a ja jestem sama. Oni na przerwie razem rozmawiają, śmieją się pod salą a ja stoję sama przy drzwiach z tel. w ręku. Co mam zrobić? Podejść do grupy i jakoś zagadać?(przeraża mnie ta myśl) Ale jak? Co powiedzieć? O czym rozmawiać? Widze że jak rozmawiam z kimś nowym to dziwnie się zachowuję, dziwne ruchy itd jak nie ja, ale nie potrafię nad tym zapanować...

Mężczyzna
 Post Napisane: 18 sty 2013, o 15:44 
-#
-#

jak cie to przeraża to tego nie rób. nie musisz być super towarzyska i prospołeczna.
pierdol ich, jak sie źle czujesz w takich sytuacjach to się w nich sama nie stawiaj. książka w rękę, gazetka, słuchawki na uszy i jest git. ja przynajmniej nie potrzebuje kontaktu non stop z ludźmi. nie zmuszaj się do niczego, dziewczyno.

Nie wybrano
 Post Napisane: 18 sty 2013, o 16:14 
-#
-#

To co poleca forReal to leczenie przez eskapizm. Wystarczy uciekać od czynnika powodującego problemy by problemy zniknęły. Działa to czysto objawowo. Eliminuje wszystkie problemy dotyczące nieśmiałości, ale nie eliminuje samej nieśmiałości.